Ads 468x60px

6/08/2012

Basic course weight management


Detox + Fat Emulsifier + Protein
Detox Product : Herb-lax / Alfalfa
Fat Emulsifier : Lecithin / omegaguard
Protein : Cinch Shake / ESP

Kenapa perlu detox?
Detox penting untuk mengeluarkan toksin berlebihan dalam badan.Mungkin ada yang pernah berdiet tapi tak nampak kesannya. Puncanya mungkin masalah detox. Bila toksin terlampau banyak, badan akan sukar untuk serap nutrient yang diambil samada daripada supplement atau diet harian.
Susunan terbaik Herblax ataupunAlfalfa .. herblax TIDAK DIGALAKKAN untuk IBU MENYUSU jika diambil harian. So, cara pemakanan perlu diubahsuai untuk bf mommy. 1-2 kali seminggu ke..Antara product tu, Herblax paling powerful. Alfalfa paling slow sekali.
Diet yang berjaya bukan bermakna “SAYA TURUN BERAT 10KG DALAM SEBULAN”..Itu sebenarnya diet paling tak berjaya..Saya boleh jamin yang orang tu akan rebound balik.

Kenapa Lecithin/omega perlukan Detox Product?
Lecithin/omega fungsinya semata-mata untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan dan perlukan medium pengangkutan untuk bawa keluar daripada badan. Oleh itu, perlu suggest ambil lecithin/omega dengan combination produk di atas.
Lecithin / Omega merupakan pengemulsi semulajadi ~ mempunyai kesan melekat pada lemak....( ia menyebabkan lemak terapung dalam darah) dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membrane.

Kepentingan Protein?
Protein penting untuk pelihara OTOT dalam badan. Perasan tak ada orang yang berat badan turun tapi badan flabby (menggeleber). Orang yang macam ni, yang turun tu bukan berat tapi die kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Sebab tu kalau tengok penerangan tentang Cinch Shake, antara point yang ditekankan adalah pemeliharaan otot semasa diet.
Untuk Ibu menyusu, sarankan pengambilan ESP ( Energizing Soy Protein) daripada Cinch Shake sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri membantutkan pertumbuhan anak-anak.

Protein sangat perlu untuk :-
- membantu meningkatkan metabolisme tubuh,
- meningkatkan perkembangan otot,
- menjaga nafsu makan dan
- menjaga otot bebas lemak.
- Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.
- Ibu menyusu tidak digalakkan utk mengambil cinch kerana kalorinya yg rendah. pilihan yg baik adalah ESP.
Jadi, perlukah saya ambil kesemua product?
TERBAIK adalah ambil semua tapi kita faham yang ada alami masalah bajet. Untuk mereka ini, boleh mulakan samada dengan herb-lax+lecithin atau fiber+lecithin dulu. Selepas berat badan mula turun, boleh tambah protein. Saya selalu suggest ikut bajet customer sebab tidak mahu membebankan.



Detox
Herba Lax / Alfalfa

Pemecah Lemak
Lecithin
Omega Guard

Protein
Energizing Soy Protein (ESP)
Cinch Shake


Ataupun

Set Slimming Basic




 Lecitin 
Alfalfa
  Herb Lax

Nota kaki:
  • Set di atas ialah RM90 termasuk kos penghantaran + free gift + consultation berpanjangan dan cara pengambilan suplemen
  • Untuk mendapatkan kesan yg optimum hendaklah minum air kosong sekurang-kurangnya minima 3liter sehari dan sangat digalakkan makan buah-buahan 2-3 potong. Ini penting utk dapatkan kesan yg baik.
  • Terbaik adalah Herblax, omegaguard, cinch shake (jika bf mom..sila ganti cinch shake dgn ESP)



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...