Ads 468x60px

6/12/2012

PROGRAM DIET BUDGET : BERSIH DAN BUANG



Ramai yang ingin menurunkan berat badan dengan cara yang sihat, tanpa kesan sampingan. Bagi yang berbadan besar, semestinya ingin kurus. Bagi yang sedikit gempal, ataupun bersaiz biasa tetapi buncit, pastinya ingin langsing dan kempiskan bahagian-bahagian tertentu.


Namun tidak ramai yang ingin berbelanja besar. Samaada disebabkan oleh kekangan bajet, mahupun takut kecewa jika hasilnya kurang memuaskan hati.

Memahami keinginan anda untuk kurus & langsing secara sihat, dengan bajet yang seminima mungkin, kini kami bawakan set vitamin yang menepati citarasa tubuh dan poket anda! (^_-)

Vitamin yang dimaksudkan ialah Herb-Lax, Lecithin & Alfalfa Complex.

Mengapa 3 Vitamin HOT nie?
Herb-Lax - Detox, nyahtoksin.
Lecithin - Pengemulsi lemak & pemecah kolesterol.
Alfalfa - Sumber fiber & angkut keluar 'sampah sarap' dalam badan.

Kebanyakan daripada pengguna set ini sangat berpuas hati dengan hasil yang diperolehi. Berikut ialah sebahagian daripada perkongsian pengguna vitamin ini*:

"Setelah hampir 3 bulan consume Lecithin, Herb-Lax and Alfalfa, ternyata kesannya sgt AMAZING! Alhamdulillah... Lecithin+Herb-Lax membantu mengurangkan berat badan dan Alfalfa membuatkan saya rasa BEST... hubby makin sayang! muka makin berseri..." -Pn. Noorfadzilah
"Semalam tiba2 jiran datang umah, ingatkan kenapa rupanya tanya makan apa boleh kurus?... Baju kebaya tahun 2005 masa anak dara, tapi sekarang anak 2 tak sangka muat balik. Ni semua penangan LECITHIN! Memang terbaik!" -Pn. Hairul Nisah
"Saya ingin kongsi pengalaman saya mengambil set slimming shaklee for breastfeeding mommies, ESP+Alfalfa+Lecithin.. Berat badan saya turun sebanyak 1.5kg, mungkin nampak sedikit tapi kepuasannya saya rasa badan saya lebih ringan, lebih sihat dan pakaian yang dulu ketat say aboleh pakai balik... Bukan saja berat turun, ESP sebagai milk booster menjadikan susu saya lebih pekat." -Pn. NurFatin
Anda juga mahu turunkan berat badan & langsing secara sihat?

Jangan fikir-fikir lagi, hubungi kami sekarang! ^__^

Jadual pengambilan vitamin + konsultasi berterusan diberikan...


* DISCLAIMER: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

sumber: ttp://www.genkimomma.net

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...