Ads 468x60px

6/01/2012

SET MENCANTIKKAN KULIT

Kecantikan dalaman menyerlahkan lagi kecantikan luaran. Set D Shaklee ini sangat sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kulit seperti jerawat, kulit kering, kulit sensitif dan lain lain lagi. Bagi mereka yang tidak mempunyai masalah pun adalah digalakkan untuk mengambil set ini bagi mengekalkan kesihatan kulit anda.

Set D mengandungi vitamin-vitamin hebat untuk mendapatkan kulit cantik iaitu B Complex, Vitamin C dan Vitamin E.

B Complex: B for Beauty. Riboflovin juga dikenali sebagai B2 membantu mendapatkan kulit yang berseri dan rambut yang sihat.

Vitamin C: Anti oksida yang baik yang melindungi sel. Vitamin C adalah asas penting dalam penghasilan kolegen. Vitamin C membantu dalam proses pemulihan kulit terutama apabila tercedera.

Vitamin E : Anti oksida yang baik dan sangat powerful dalam penjagaan kulit. Mampu mencerahkan parut dan memulihkan luka. Melembabkan kulit juga mengurangkan kedutan.

Nak testimonial set D ni? Saya share kisah Beeha di bawah.

segalanya bermula secara serius bila mak saya tegur muka saya dah naik kusam dan tak bermaya, tak berseri..(semuanya takkk belaka..huaaa)..mak pesan (as usual) kena jaga penampilan utk suami padahal saya baru anak satu..sibuk, tak de masa bukan ukuran..mak cepat aje suh saya ambik any types of supplements utk kulit or makan ape2 for my body, energy dan yg penting dari dalaman..sbb saya selalu letih aje..masa tu kalut dok cari cermin belek muka sendiri (baru perasan dah lama tak tgk cermin ehehee) mmg betul mak kate..kusam, xde seri dah, bwh mata gelap, dan yg penting saya sendiri tak de feel nak tgk muka sendiri...saya tak de hati nak cuba supplement dari farmasi sbb saya ade gak makan EPO dan vitamin C kat farmasi tp xde effect lgsg..so nak dijadikan cerita, saya jumpa di blog, saya ambik masa agak lama study ..berhari2 utk dapatkan keyakinan utk beli trial set D..mcm2 saya email..alhamdulillah, trial set D saya makan..2 minggu pas tu saya perasan kulit saya mula moist, lembab..masa tu laaa nak tambah ESP sbb teruja dgn kesan Shaklee atas saya..keberkesanan ESP tak perlu laa saya nak cite lg..dan sbb tu ESP mmg antara yg HOT kat Shaklee..

Kalau anda dah teruja dengan tips kulit cantik moden dan ringkas, sila hubungi saya untuk mendapatkan Set D anda pula! Tambahan Energizing Soy Protein untuk kesan yang lebih baik pada harga extra special.


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...