Ads 468x60px

7/03/2012

Shaklee water pitcher : Ni dia alternatif kepada penapis air yang berharga ribuan ringgit..

Hai kawan2.. Mencari penapis air yang portable dan harga yang berpatutan? Biasanya penapis air harga ribu2.. betul tak?.. tetapi kini tidak lagi. Shaklee ada jawapannya! Harganya dibawah RM500 dan mampu dimiliki oleh sesiapa jua.Mula2 tu mcm tak percaya gak.. maka saya pun sambar sebiji. Ia mudah untuk dibawa ke mana-mana terutama bagi yang selalu on the move!


NEW! GET CLEAN® WATER REPLACEMENT PITCHER

FOOD-SAFE: BPA-FREE PLASTIC

Get Clean® Water is a revolutionary new water filtration pitcher system certified by the Water Quality Association (WQA) to reduce up to 99% of lead 1 —as well as dozens of other nasty contaminants that can turn up in your water and may be harmful to your health.
Cleaner, healthier water and a cleaner, healthier planet? We can all drink to that!
Air amat penting..“Air penting untuk melarutkan hasil sampingan metabolisme seperti asid urik dan urea yang diangkut oleh darah ke buah pinggang. Air mencukupi diperlukan untuk mengeluarkan bahan buangan ini dari badan dengan berkesan kerana kekurangan air memaksa buah pinggang bekerja lebih keras untuk menapis bahan toksik dan lama kelamaan ia boleh menyebabkan kerosakan organ penting ini.“Air juga diperlukan untuk menjadi pelincir kepada pergerakan sendi dan kajian menunjukkan pengambilan lapan hingga 10 gelas air sehari boleh mengurangkan kesakitan sendi pada 80 peratus pesakit artritis..baca di link ini yer.. Maka pilihlah yg terbaik ya kawan2...

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...