Ads 468x60px

7/27/2012

Eczema, Kegatalan Berkurangan Dengan Omega Guard




Kali ini saya nak fokus pada eczema so kalau anak-anak anda atau anda sendiri ada alami sebegini saranan terbaik ialah ambillah Omega Guard yang kaya dengan Omega 3. Omega Guard ini sebenarnya mengandungi Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan. Sebab itu ramai di antara kita yang amalkan Omega untuk masalah eczema yang serius dann tidak terkecuali juga untuk masalah kegatalan seperti saya juga.

FYI, kegatalan, gegata, eczema, bronkitis, asthma adalah satu kumpulan yang sama yang mana setiap orang akan ada 1 daripada masalah berikut ataupun 2. Jadi jika anda perasanlah jika anak anda ada masalah eczema lambat-laun ia akan terkena asthma juga (sebab famili saya adalah sebegitu). Saya punya masalah lelah semasa kecil dan sekarang dah OK.

Apa yang saya nak berkongsi ialah apa pun masalah kita perlu perbaikinya dari bahagian dalaman dahulu dan barulah kita akan perasan perubahannya dari luar. Untuk eczema yang serius please dapatkan nasihat Doktor yang betul bagi pemakaian krim pelembap ataupun pencuci dan jangan sesekali dapatkan nasihat yang salah dari mereka yang tidak berkemahiran ye.

sumber: http://www.mamayangcekal.com/2011/10/omega-guard.html


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...