Ads 468x60px

5/27/2012

Set Penyusuan - 3M

Apa itu Set 3M?

Set TRIPPLE M terdiri daripada SET B ( Vitalea, B Complex dan Vitamin C) serta tambahan Ostematrix dan Energizing Soy Protein. Hasil kajian kami sepanjang set penyusuan Shaklee group kami (Euphoria GBS) mengadakannya di pasaran, telah mendapati bahawa pengambila ESP dan Ostematrix memberi kesan yang positif dan optimum terhadap penghasilan susu ibu, dengan cara pengambilan yang betul dan tepat. TIPS EKSLUSIF adalah milik Euphoria GBS dan hanya diberikan kepada customers kami.


Ia adalah kombinasi terbaik set penyusuan Shaklee daripada kumpulan Euphoria. Pengambilan Set 3M bersama Tips Ekslusif dan amalan Tiga Perkara Penting sememangnya akan memberi kesan maksima yang setiap ibu yang menyusukan anak mahukan (insyaAllah)




Kandungan Set 3M
Vitalea
B Complex
Vitamin C
Alfalfa Complex
Ostematrix
Energizing Soy Protein



Cara Pengambilan?


Kepada customers YANG MEMBELI mana2 set penyusuan Shaklee melalui saya, anda berhak mendapatkan TIPS EKSLUSIF ini



Namun, paling penting, setiap ibu yang menyusukan anak, anda wajib mematuhi 3 perkara penting ini sekiranya anda bercadang mahu berjaya dalam misi penyusuan anda:
1. Pam secara konsisten setiap 3 jam sekali (kalau masih dlm pantang, atau surirumah sepenuh masa, susukan anak setiap dua jam especially semasa 6 bulan pertama). Bagi working mommies, pastikan anda mengepam minima 6 kali sehari TIDAK termasuk sessi direct-feeding ; dan 3 –4 kali adalah semasa waktu bekerja. Bagi EP, 8 – 12 kali sehari sessi mengepam adalah dimestikan.

2. Minum air tidak kurang 3 liter sehari. Minum sedikit demi sedikit, kurangkan air berais, cuba kurangkan kafein dan pastikan anda ada indicator ya

3. Doa yang berterusan atau bagi yang non-muslim, positif dan relax selalu.


Rahsia Set 3M
Komposisi utama dalam susuibu adalah protein dan kalsium seterusnya semua zat vitamin dan garam mineral. Maka pengambilan protien dan kalsium yang mencukupi dalam diet harian membantu penghasilan susu dengan cepat provided si ibu kerap menyusukan anak atau pumping session yang konsisten.




Hubungi saya melalui SMS di 019 -4312312 atau email ke leyina.management@gmail.com bagi membuat pesanan suplemen Shaklee dan dapatkan konsultasi percuma.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...