Ads 468x60px

5/29/2012

Pam dan ESP - susu mula meningkat.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*




Susu badan tidak bertambah dengan pengambilan set ibu menyusu yang saya sediakan jika anda tidak apply prinsip Supply vs Demand. Saya bukan penjual milk booster, malah jika anda membeli milk booster sekalipun dan mengharap keajaiban yang susu badan tiba-tiba menjadi banyak selepas mengambil milk booster tersebut, anda sekurang-kurangnya 90% silap.

Jom baca testimoni seorang customer kak Norita yang bernama Fifi ini

“ Salam akak, selepas amik ESP susu saya mudah bengkak....ditambah saya dah tambah sesi pam seperti akak suggest guna jadual pam akak. Rasa menyesal tak amik dari 2 bulan lepas. Jika dulu susu saya sehari maksimum dengan set B pun dalam 18oz tetapi kini dapat juga 25 oz sehari. Alhamdulillah sangat seronok. Tapi memula saya risau sebab anak saya minum sikit aje lepas saya amik ESP ...namun sebab dia tak nangis maka saya rasa dia ok. Sejak tu senang saya kumpul stok. ESP ni mungkin nampak mahal tapi kesan dia saya puashati. Nanti nak rekomen kat kekawan yang makan set b supaya amik ESP supaya kesan lebih best! Memang kena letak dalam list budget bulanan nampak gayanya. Oh ye, suami saya muka saya berseri sejak makan vitamin...saya sangat suke! Apapun terima kasih sebab sabar layan karenah saya. Teruskan sharing diblog ye!”



Jangan salahkan saya ataupun Shaklee jika susu anda tidak bertambah selepas mengamalkan set Euphoria yang kami sediakan ini, sekiranya anda gagal mengaplikasikan tips2 yang saya beri ... dan saya sangat berharap agar anda selalu contact saya sepanjang tempoh pengambilan suplemen lebih2 lg diawal pengambilan agar saya dapat pantau progress dan membantu anda.. :)


Makluman : Set utk ibu menyusu ada pelbagai (ikut kemampuan ibu)



Bagi ibu yang menyusu, untuk anda terus dalam medan perjuangan pastikan :



1. Anda sentiasa menyusukan si kecil secara langsung atau lakukan sesi perahan yang konsisten ( tidak lebih 3 jam untuk satu sesi ke sesi berikutnya demi memastikan hormon prolaktin akan terus dirembeskan).


2. Pastikan badan kita mendapat cukup khasiat dari pemakanan harian. Maka jangan sesekali SKIP meals, ini akan membantutkan penghasilan susuibu.


3. Pastikan badan mempunyai cukup bendalir...maka pengambilan air adalah salah satu faktor yang membantu dalam kelancaran penghasilan susuibu.


4. Cuba kurangkan minuman yang sejuk, yang berkafien kerana ia akan mengganggu penghasilan susuibu dalam jangka panjang.


5. Booster setiap badan si ibu tidak sama, biasanya makanan atau minuman kegemaran yang boleh membuatkan ibu gembira akan meningkatkan penghasilan hormon oksitosin dan susu akan lebih mudah dihasilkan.


6. Si ibu perlu tahu mengawal apa jua atau sebarang bentuk tekanan. Tekanan boleh mengganggu kelancaran penghasilan susuibu.


7. Pengambilan vitamin disarankan kepada mereka yang tidak mempunyai pengambilan makanan mengikut piramid makanan yang disarankan demi memastikan ibu terus sihat dan anak membesar dengan baik.


8. Banyakkan berzikir, solat sunat serta amalan2 murah rezeki seperti bersedekah....

sumber
 
 
 
kelebihan jika anda membuat pembelian dengan saya
- special price
- free consultation
- jadual pemakanan suplemen disertakan
- sertai exclusive Group tertutup Euphoria GBS (khas utk pelanggan kami)
- free gift (trial set shj)
- tips exclusive yg effective utk meningkatkan penghasilan susuibu ke tahap otimum
Saya boleh dihubungi di:
hp : 019-4312312

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...