Ads 468x60px

9/29/2012

Photo: Shaklee VitaLea with Iron Formula

-Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi.Kebiasaannya, sekitar usia anak mencecah 6 bulan, kita di syorkan untuk memperbanyakkan sumber zat besi ke dalam makanan anak. vitalea telah di lengkapi dengan iron bagi membantu pembesaran anak dengan lebih baik lg... 
-ibu yang menyusu perlu memastikan pengambilan zat besi dalam menu harian agar si ibu tidak ...mudah pitam atau pening selepas memerah mahupun menyusukan anak. 
-Zat besi sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kekurangan zat besi boleh menyebabkan ibu kelihatan pucat, letih , lesu dan tak bermaya.Walaubagaimanapun multivitamin beserta formula zat besi ini tidak disarankan diambil dengan minuman susu kerana ianya akan mengurangkan efisiensi penyerapan zat besi oleh badan. 
-atasi masalah pitam atau mudah pening ataupun masalah anemia. Anemia ini berbahaya kepada anak dan ibu ketika bersalin kelak. Oleh itu, pengambilan multivitamin amat penting semasa mengandung.See more

PERCAYA ATAU TIDAK??

♥ VITALEA adalah multivitamin pertama yang wujud di dunia iaitu pada tahun 1915. Dan pada waktu tu, ia dalam bentuk cecair dan namanya "vitalize-mineral" bila disingkatkan jadi vitamin...

♥ Dan....perkataan VITAMIN yang kita selalu sebut sekarang ni, bermula daripada Shaklee tau....


♥ Setiap tablet VITALEA mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting!

♥ Tablet VITALEA ni disalut dengan serbuk spirulina dan ia merupakan tablet multi-vitamin yang PALING PANTAS larut dalam air & dalam tubuh manusia....Dan ianya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas dalam USUS KECIL.

♥ Ujian klinikal membuktikan pengambilan VITALEA Shaklee selama setahun, boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.

Dan....
♥ Inilah rupa "THE BEST MULTI-VITAMIN" yang telah dipilih oleh Centre of Science di US pada tahun 2000.

**Jadi...apa anda tunggu lagi...Book your VITA-LEA now!!!


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...